BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 3 September 2011

Dari Dulu Mereka

Assalamualaikum w.b.t






Tadi Elya tagged gambaq ni kat Facebook pastu dekat description dia tulis:
" kawan2 ni x leh lupa sampai mati ". Aku like statement tersebut sejuta kali.hehehe. Yup memang mereka orang2 yang boleh didapati dalam gambaq entri sebelum ni tapi aku saja gedik nak letak lagi sebab description tersebut. Blog aku kan sukahati la. Tapi aku nak kata jugak bukan kawan2 ni ja yang tak lupa sampai mati, Teacher Azura yang berbaju biru pon aku akan ingat sampai bebila. Best teacher ever. Banyak kenangan dengan depa2 ni semua. Tetiap tahun aku x pernah missed kot pi rumah dia time raya. Just tahun ni tak pi waktu open house la sebab tak dan dah semua nak p belajaq. >.<




p/s : Aku pya tangan yg dah memang besaq nampak lg besaq sb t-shirt kat dalam tu punya pasai -_-''


sila-sila lah komen :)

0 comments:

 
farazmi yg tulis